Головна Мій профіль Реєстрація Вихід Вхід
Енергетика
Субота
23.11.2024
04:25
Вітаю Вас Гість | RSS ВхідРеєстраціяГоловна
Меню сайту
Форум
Меню Фотогалереї
Меню Цін та прайсі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Разработка и изготовление гироаккумуляторов по индивидуальному заказу под любые нужды.

 

Гироаккумулятор

Идеальный накопитель энергии для разнообразной техники.

Гироаккумуляторы имеют обширную сферу применения, непревзойдённые преимущества по сравнению с другими аккумуляторами, главными из которых являются долговечность, энергоемкость и экологичность.

Способны накапливать энергию в ночное время и выделять ее в дневное, таким образом, сглаживая нагрузку на электростанции и синхронизируя их частоту.

Десятки лет сохранять энергию, без всякого обслуживания и при внезапной необходимости выделить ее.

Все это делает Гироаккумуляторы-аккумуляторами будущего.

По удельной энергоёмкости, Гироаккумуляторы уступают только криоаккумуляторам и дизельным или другим топливным генераторам, а также мобильным атомным электростанциям. Но потребность криоаккумуляторов в поддержании постоянной низкой температуры (-70 ° С) и взрывоопасность с выделением мощного электромагнитного импульса при превышении температуры выше температуры сверхпроводимости (выше -45 ° С) лишает криоаккумуляторы конкурентного преимущества. Дизельные и другие топливные генераторы требуют частого обслуживания, топливо имеет свойство испаряться, стачиваться ... и в конце концов для бесперебойного питания, генераторы требуют присутствия аккумулятора. Атомные станции, требуют утилизации отработанных энергоносителей. По сравнению с литий-ионными аккумуляторами (Li-ion от мобильного телефона, ноутбука, Приус ...), гироаккумуляторы имеют преимущества в удельной энергоемкости (почти в два раза выше), неограниченном количестве зарядов-разрядов и долговечности (не имеют ограничений).

Забудьте о замене аккумуляторов в ИБП каждые 2 года и о их замерзании, установив нестареющий (25 лет гарантии) гироаккумулятор вместо кислотно-свинцовых аккумуляторов . Так стоимость стандартного гироаккумулятора 84 Вт (12 В 7 А/ч) составит 87 €. И хоть его стоимость в 9 раз выше кислотно-свинцовых аккумуляторов, зато его долговечность (25 лет гарантии) компенсирует этот недостаток.

Вот собственно сам носитель энергии- супермаховик из борного волокна:

Принцип его действия очень прост:

он работает в двух режимах— 1-2-3 та 3-2-1:

І) Заряд:

Через электронный контроллер 3 энергия поступает на статор 2 и раскручивает ротор 1, преобразуя таким образом электрическую энергию в кинетическую, которую легко рассчитать по формуле:

 

Ek=I·ω2/2

I=m(R2+r2)/2

де:

ω — кутова швидкість обертання маховика;

I— момент інерції маси відносно осі обертання;

m — маса маховика;

R — радіус зовнішнього кола маховика;

r — внутрішній радіус порожнистого маховика.

 

ІІ) Розряд:

З ротору 1 кінетична енергія поступає на статор 2 і перетворюється у електричну енергію, яка через контролер 3 поступає на двигун/генератор автомобіля:

 

Завдяки рекуперації, одного заряду 50кВт, вистачає на 200 км, чого більш як досить, це порівняно з 16 літрів бензину без рекуператора.

Підрахуємо:

Ø   Електроенергія: 50 кВт/200км Х 36 коп/кВт = 18 грн/200км = 9 грн/100км

Ø   Бензин: 8 літрів/100км Х 18грн/літр = 144 грн/100км

ü   Маємо економію 135 грн/100км, або 100-9/144*100=93,75% !!!

При встановлені гіроакумулятору на авто, з’являються додаткові переваги:

Ø   Під час м’якого гальмування, гіроакумулятор рекуперує в себе кінетичну енергію авто, це менше 1% загального заряду, отриманого з джерела електричного струму, на приклад, з мережі 220V, таким чином заряджаючись, а при розгоні та їзді розряджаючись. Ефективність всього циклу 1-2-3 — 3-2-1 становіть ККД до 99,8%.

Ця властивість надає можливість економити 95% пального у поєднанні з двигуном внутрішнього згорання (ДВЗ), тобто в гібридних авто, що призводить до економії пального

з 8   л/100км до 0,4 л/100км

з 10 л/100км до 0,5 л/100км

з 15 л/100км до 0,75 л/100км

з 20 л/100км до 1 л/100км

з 25 л/100км до 1,25 л/100км

Ø   А потреба в наявності свинцево-кислотного, чи будь якого іншого хімічного акумулятора зникає!!!

Ø   На додачу до всіх якостей, гіроакумулятор, завдяки гіроефекту надає автомобілю додаткову стійкість, стабільність і безпечність, тобто для перекидання автомобіля потрібно прикласти набагато більшого зусилля!!!

 

На цьому автотранспорті ця технологія пройшла якісне випробування і нарешті настав час впроваджувати її в серійне виробництво:

 

Так виглядає гіроакумулятор під капотом авто:

 

А так у салоні:

 

Ось так виглядає стаціонарний гіроакумулятор для використання у приміщенні:

 

Ось з чого він складається:

 

Для великих потужностей, на приклад на електростанціях, промислових підприємствах... використовують зовнішні гіроакумулятори, але їх необхідно встановлювати нижче рівня землі, аби запобігти пошкодженню в наслідок землетрусів, ураганів, терористів та інших форс мажорних обставин:

 

Усі найновіші високі технології, не зважаючи на їх неймовірно-високу вартість, поєднані в космічних апаратах, одними з яких є й гіроакумулятори:

RUS
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples

  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz